Захист прав споживачів

1. Інформація про механізм захисту прав користувача та порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг

1.1. Досудове врегулювання

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про звернення громадян» споживачі мають право звернутися до ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» та його посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності надавача фінансових послуг, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» відповідно до вимог Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 24 грудня 2021 року № 153 затверджено та розміщено на власному веб-сайті Положення про реєстрацію та розгляд звернень користувачів.

1.2. Право на судовий захист прав споживачів платіжних послуг

Відповідно до частини першої статті 4 Цивільного процесуального кодексу України, споживач фінансових послуг має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до суду за захистом своїх порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи законних інтересів. Право на судовий захист може бути реалізовано шляхом подання позову до суду:

  • за місцезнаходженням небанківського надавача платіжних послуг – згідно з частиною другою статті 27 Цивільного процесуального кодексу України;

  • або за зареєстрованим місцем проживання чи перебування споживача або за місцем заподіяння шкоди чи виконання договору – згідно з частиною пʼятою статті 28 Цивільного процесуального кодексу України.

1.3. Право на звернення до уповноважених державних органів за захистом порушених прав

Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживачі під час укладення, зміни, виконання та припинення договорів щодо отримання (придбання, замовлення тощо) продукції, а також при використанні продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав.

Згідно з статтею 21 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» державне регулювання щодо ринку банківських послуг та інших ринків небанківських фінансових послуг здійснюється – Національним банком України.

Споживач має право на звернення за захистом порушених прав до Національного банку України та органів з питань захисту прав споживачів.

1.4. Контактна інформація уповноважених державних органів

1.4.1. Національний банк України:

Адреси для листування та подання письмових звернень громадян:

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ – 8, 01601

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ – 8, 01601

Громадська приймальня: вул. Інститутська, 12, кімн. 24

Отримання публічної інформації: nbu@bank.gov.ua

Телефон: 0-800-505-240

Офіційний сайт: https://bank.gov.ua

Розділ «Звернення громадян» офіційного Інтернет-представництва Національного банку

1.4.2. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):

Контактна інформація для надсилання звернень:

Поштова адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1

Електронна адреса: econsumer-info@dpss.gov.ua

Факс: (044) 279-48-83;

Телефон: (044) 279-79-89

Офіційний сайт: https://dpss.gov.ua

1.4.3. Головне управління Держпродспоживслужби в Київській області:

Контактна інформація для надсилання звернень:

Поштова адреса: 08134, Бучанський р-н, м. Вишневе, вул. Паркова, будинок 34 А

Електронна адреса: gu@dpssko.gov.ua

Телефон: +38 (066) 247 5178

Офіційний сайт: https://oblvet.org.ua/

Порядок врегулювання спірних питань, що виникають у процесі надання платіжних послуг визначає Публічний договір про надання фінансових платіжних послуг, відповідно до якого ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» заявляє та гарантує, що будь яке звернення (заяви, скарги, повідомлення) користувача як то усне чи письмове, що може виникнути з цього Публічного договору, буде розглянуто Товариством у строки, передбачені законодавством для розгляду звернень (скарг) громадян. ТОВ ФК «ВЕЙ ФОР ПЕЙ» також будуть прийняті всі та будь які необхідні заходи щодо задоволення звернення користувача, за умови обґрунтованості.

2. Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства

Чинним законодавством не визначено вимоги щодо формування гарантійних фондів чи забезпечення інших компенсаційних схем при наданні платіжних послуг з переказу коштів без відкриття рахунку небанківськими надавачами платіжних послуг.

ТОВ ФК "ВЕЙ ФОР ПЕЙ" (код за ЄДРПОУ 39626179), Ліцензія на надання фінансових платіжних послуг (послуги з переказу коштів без відкриття рахунку) № 21/1065-рк видана Національним банком України 08.06.2023
Створено за допомогою Webnode Файли cookie
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати